Daha doğrusu gidiyormu ay gerçekten zormuş iki tane küçük bebeyle günler. Benim büyük çocuğum 35 aylik kiz küçükde 3 aylik erkek kizim cok sinirli bu aralar tam bir ergen yemek yemek istemez üzerine değişmek istemez of of bebekden daha cok yoruyor beni oglumda hic uyumuyor sagolsun ikisiyle aksam olunca savaştan çıkmış gibi hissediyorum ev işleri yemek yapmasi da cabasi. Aksam oluncada birini uyutuyorum biri uyaniyor derken gecede dinleyemiyoruz anlayacağınız. Sabrediyorum diyorumki ikiside büyüyecek bu günler geçecek az kaldi sık dişini ve şükrediyorum canlari sagolsun diyorum 😇🤲