_tospikannesi Sevgili anneler, bebişleriniz kaç kilo, kaç cm, neler yapmaya başladı , yaşadığınız sıkıntılar var mı, uyku düzeniniz oluştu mu, gazlar çıkıyor mu 😂 sohbet edelim 🥰
Yigitkomuz_ _tospikannesi 7 kilo 62 cm olduk gaz sancısı bitti şimdi de diş huzursuzlukları başladı galiba salyalari arttı eli sürekli ağzında
Nurdanalper 5 kilo 58 cm olduk . 10 gün süren gaz sancısı sonrası kurtulduk çok şükür. Eli sürekli ağzında değişik dişlik alıyorum sürekli ama beğendiği bişey bulamadım daha damaklari kaşınıyor
endoplazmikretikulum 6 kg ,61 cm olduk 👶🏻 Gaz sandınız maşşallah bitti.Eli sürekli ağzında,bol bol salya pufluyor ağzıyla.Hala gündüz uykuları çok kısa. Bol bol gülmeye başladık. Televizyondan sürekli kaçırmam gerekiyor fark ettiği an gözünü kırpmadan ona bakıyor.
Jelibon88 Oğlumda 6,5 kilo 62 cm oldu gazi malesef hala devam ediyor üstüne diş kaşimalarda başladi tam oldu 😅😅 agular gulücükler başladi etrafla daha çok ilgili abisini gözünü kirpmadan izliyor 😍 yuzüstü yatmayi hiç sevmiyor kafasini kaldirip hiç bakmiyor yüzüstü yatinca ona takiliyorum bakalim ne zaman yapabilecek
Yigitkomuz_ Kızlar ortak sorunumuz diş kaçınması galiba ben erken.diye düşünüyodum ama şimdiki bebekler hizli anlaşılan😂
elfdfn Demirbebek bebekten bebeğe değişiyor benim kızım 3ay17günlük hala çekiyoruz 🤦🏻♀️ galiba 6 ayı bulacak bizimkisi