pamukseker_ Kızlar geçen hafta bir dişim çekildi ve diş taşı temizliğim yapıldı yarın ise bir tane dişime kanal tedavisi dolgu yaptırcam korkuyorum ya yaptıranlar nasıl bir süreç bana bilgi verin lütfen ❤️
sonsuz17 pamukseker_ özel mi devlet mi gittiğiniz yer banada hamileyken kanal tedavi dendi bebeğim 7 aylık simsiyah oldu ve öndeki dışım sizce naparlar
ebz09 pamukseker_ dişini uyusturuyorlar sonra oradakisinirleri alıyorlar ve dolgu dolduruyorlar bitiyor
atlasinannesi2 pamukseker_ dişinin çekilmesinden korkmaydıysan kanaldan hiç korkma canım zaten uyuşturuyorlar
Metesmom pamukseker_ Kanal tedavisini en son seneler önce yaptırmıştım, dolguyu da geçen sene yaptırdım. Acımıyor uyuşturuyorlar zaten korkmayın.
pamukseker_ sonsuz17 özele gidiyorum canım valla gitsen iyi olur çünkü ilerleyince daha kötü sonuçları oluyor bende erteledim geç kalmışsın dedi doktor çok kötü hal almış dedi
Pol34 sonsuz17 önce hamileyim diye erteledim sonra emziriyorum diye en son dişim kırıldı artık. Hemen de yaptılar boşa korkmuşum dedim
Zeynoduha pamukseker_ doktoruna bağlı kesinlikle. Tanıdık birinde yaptırmıştım mahvetti beni bitene kadar. Birkaç ay önce de özelde yaptırdım çok iyiydi ağrı yok zaten uyuştuğu için sadece biraz uzun sürüyor.
Isteboylebisey pamukseker_ acı eşiğiniz düşükse hissediliyo benim malesef öyle oldu çok korkuyorum o yüzden. En son dayanamadım çekin dedim kanaldan döndüm