Menekkse Benim bu 2.kilo verme sürecim.İlkinde 20′li yaşlarımdaydım.Nasıl ilerleyeceğimi bilmediğim için diyetisyenden yardım almıştım ama şimdi kendi kendimin diyetisyeniyim.Ocak 1′den bu yana diyetteyim.80 kilodan 75′e düştüm.3 litre su içiyorum.Sabahları güne limonlu ılık suyla başlıyorum.Gün içerisinde de sebze ya da çorba şeklinde besleniyorum.Çok acıkırsam leblebi,kuru incir ya da hurma tüketiyorum.Başlayın devamı bir şekilde geliyor 👋🌸