Arkadaşlar merhaba, bebeğim 7.5 aylık. Doğduğunda uykusu çok iyiydi her ortamda uyuyabiliyordu. Sese de töleransı yüksekti, etkilenmezdi. 4. Aydan sonra çıt çıksa uyanmaya başladı ama uykuları yine fena değildi düzenliydi. Gece daha sık uyanıyordu ama problem değildi idare ediliyordu. Bazen kendisi bile uyuyordu uyanınca. 6. Aydan sonra değişmeye başladı. 7 aylık olunca da hepten koptu her şey, tepetaklak oldu. Hep memede emerek uyumak istiyor, kucakta uyumak istiyor. Gerçekten yorucu olmaya başladı gece yarım saatte 1 uyanıyor vs. Uykusuzluğu geçtim kendi uykusu da kaliteli olmuyor. Doğduğundan beri beşiğinde yatar. Uyutuyorum beşiğe koyduğum an uyanıp yüzüstü dönüyor ya da ayaklarını ağzına sokmaya çalışıp kendini uyandırıyor. Ne yapmam lazım önerileriniz var mı? Uyanmadan beşiğe nasıl koyabilirim ya? Kucağımda uyuyor koyduğum an uyanıyor, koyarken de değil koyduğum an. Ayrıca çıt çıksa uyanıyor. Yatakta sağdan sola dönemez olduk.