Armoni benimki de 20 günlük ilk günler aynı şeyleri yaşadım hala da ilk günkü gibi olmada da yaşıyorum. Ben de sütüm yetmiyor, iyi bakamıyorum, bir daha hayatım hiç yoluna girmeyecek, bir daha asla özgür olamayacağım, bir daha uyuyamayacağım vs. düşünceleri arasında boğuluyordum. Gece uykulardan sıçrayarak uyanıyordum. Ama Birileriyle konuşmak çok iyi geliyor tavsiye ederim. Ve şunu görüyorsunuz herkes aynı şeyleri aynı duyguları yaşıyor ve herkesin söylediği “sabret geçiyor” siz de sabredin. Ben 20 günde bile rahatladım, alıştım. Eminin her şey çok daha iyi olacak.