NurR işte dediğiniz şeyi ben de yaşıyorum.Ne sürsem ilk bir iki sefer iyi geliyor sonra yine aynısı.Kantaron yağında da öyle oldu benim yine en iyi desitin geldi ama yinede tam geçmiş sayılmaz kızarıklık.😥kantaron yağını da en son kullandığımda baya kızartmıştı yaymıştı kızarıklığını o yüzden artık kullanmıyorum.Günde 3,4 kez poposunu ılık suyla yıkayıp havalandırıyorum ve desitin sürüyorum biraz kızarık şekilde devam ediyor öyle..