Noname21 valla bende. Bizim hele 1 yaşına kadar hiç uyku sorunumuz yoktu biraz da rahata alışmışım hatta diyordum bu kadar uykusu seven bir çocuk hiç görmedim duymadım ama 1 yaşına girdik bütün düzen tepe takla oldu uyuyan çocuk uyumaz oldu bir düzen tutturuyorum yok atağı yok dişi giriyor araya hop başa sarıyoruz sabahlar olmasın. 3 yaşına kadar böyle giderse bende s.çtım