Bir yerde okudum.
Hamileyken emzirmek zararlıymış. Gebe oldugumuz için vitaminini kaybediyor emen bebek içinde zararlıymışş.
18 aylık oglum. 18 haftalıkta gebeyim. Doktorlar acısından sıkıntı yok emzirebilirsin dendi. Doguma yakın yavas yavas kesmeyi düşünüyorum zaten biraz zor olacak çünkü çok iştahlı ve meme düşkünü.
Doğruluk payi nedir bilginiz var mı?
Yada bu sekilde emziripte bebegi sıkıntı yaşayan oldu mu?