Kbraesmags Aptamil denedik yaramadı sma yarıyordu ama suanda içit anda kaka yapıyor bebelacda içmedi agzına vurmuyor 🤦🏻♀️Bebegin zayıf kilo aldır dedi hemşire 🙄 6 aylık kızım
Papatyam1703 Kbraesmags kızımda az az alıyordu hatta ishal oldu 2 ayda 300 gr aldı ek gıdaya geçtikten sonra şükür topladı MaşaAllah
Melikeakiner Aptamil neden yaramadı, yeni çok güzelbir maması var. Aptamil prosyneo alerjilere alan çok iyi geliyor. Birde onu deneyin.
Kucukkalbim Kbraesmags Doktor ne diyor canım bi tahlil yaptır yediği halde yeterli kilo alımıyorsa bir nedeni vardır.Benim oğlumda çok iştahlı değil tadımlarla toparladık biraz.Hem anne sütü hem mama içiyor mamamız bebelac gold kilo alımı iyi sindirimide rahat
melike_esraa Evolvia deneyebilirsin ben ilk zamanlar oğluma ondan veriyordum gayette iyiydi kilo alımı ☺️
Kelebeksever Merhaba oglum 5 ay 25 gunluk. 2 hafta once tartildigimizda 6975 kgdik. Bana kilosu az geldi. Malesef oglum beni bic emmedi. Bu zamana kadar sagarak biberonla anne sutu aliyor. Ama uyanikkende almiyor. 3saatte bir uyutup besliyorum ondada bazen 60 cc iciyor bazen 100 bazen 120 ama genel olarak cok az iciyor. Ek gida tadimlarina basladik. Tadimlari anne sutunden sonra veriyorum. Sut icmeyi iyice azaltti. Artik ne yapacagimi bilmiyorum. Acaba geceleri formul sut mu versem kilo almasi icin?
tczehra benim oğlanda aptamil yiyor iyi geldi bize gerçi her bebek aynı değil ama siz miktarı az veriyor olabilirmisiniz