AhmetEymenEnes seymaasik oglum 10 aylık henüz olmadım doktorum 6 ay ile 1 sene arası olmaman normal dedi 1 yaşinda kontrole gidicem
babymi seymaasik ben hemen gördüm 40 ım dolar dolmaz:( düzenli adet görmediğim için hamile kalamıyordum şimdi gününde tık adet oluyorum. Emziriyorum normal doğum yaptım.
Sevval_59 seymaasik 1 sene olmayan insanlarda var ben 40 kımdan 5.yada 10 gün sonra oldum tabi kızım 50 gunlukkrn oldum benim çabucak geldi
Efnanmomsss seymaasik 4.5 ay sonra oldum bi sene iki sene olmayan insanlar var ilk beneğimde hemen olmuştum ikincide uzun sürdü değişkenlik gösterebiliyor
Defnemkalbim36 Ben kızım 16 aylık oldu sonra oldum şimdi düzensiz kızım ek gıdadan daha çok malesef emekten yana muhtemelen o yüzden düzensiz oldu
icidisibiranne Kızım 7 buçuk aylık oldu daha yeni oldum olana kadar ‘ya hamileysem’ diye çok korkuyordum 😂
Adakaybike seymaasik Doğumdan 3.5 ay sonra adet görmeye başladım kimisi 1 sene olmuyor hatta bir arkadaşım var o 9 ay boyunca adet olmamıştı