Benim bebişte 5 ay 10 günlük gelen giden bende de yok 🤯 🙄 oysaki ilk cocugumda bu zamana dek olmuştum göbek benimde öyle aldı başını gidiyor resmen 😂 içeride çocuk saklamış gibi ama hic test yapmadım hamile değilimdir diye düşünüyorum olsam belirtileri de olurdu herhalde ama yakın zamanda olmaz isem Bir yapayım 😧