Mizmizmyrtle
Urasss13 ben 60 kilo da hamile kaldım 87 ile doğuma gittim doğumdan çıktığımda 13 kilo eksildim direk 74 oldum. Eve gelince bir kaç 2 aylık olduğunda bebeğim 67 kilo oldum şuan 69 70 arasıyım ve bebeğimi emziriyorum zamanla gider. Şuan evdeyiz kış olduğu için mevsim den dolayı bebegıme fazla yürüyüş yapamıyorum ama baharda yürüyerek gider kilolar. Bol su için evde hareket edin, müzik açıp bebegınızı kucağınıza alın ve dans edin ikinize de iyi gelecektir özellikle kilolarınıza ☺️