Buket_60 doktor bize maflor damla verdi sabah akşam onu kullanıyoruz. Ben ayrıca akşamları Kimyon çayı içiyorum ve gündüzde anason rezene çayı içiyorum. Süt ve süt ürünlerini azalttım bebeğe gaz yapan şeyleri yemiyorum. Gazı olunca ayaklarını karnına itiyorum gazi çıkıyo. Ve burda bi amca vardı bebeklere dua okuyormus gazi geçsin diye. O dua okudu. Ondan beri gazi azaldı rahat uyuyor . Ama diğer yaptıklarımin da etkisi çok oldu . Beslenme sonrası mutlaka gazını çıkardım . Karınıni hiç açık bırakmadım hep örttüm bu şekilde rahatız. 46 günlük bebeğim. Zaten 3 üncü ayından sonra azalır veya hiç kalmaz gazi dedi doktor