Merhaba anneler size bir şey danışmak istiyorum. Bebeğim için ya yürüteç ya yürüme arkadaşı alacağım. Gelişimine göre karar veririm diye düşünmüştüm çünkü yürütec çok alma taraftarı değildim. Şu an sürekli kalkip bir yere tutunup takılma modunda ama tabi popo üstü kafa üstü düşüyor bir süre sonra o yüzden hep gözetim altında olması gerekiyor, yalnız bırakamıyorum. Sorum şu yürüteç alsam onunla oyalanacagina eminim ama yürüme arkadaşı aynı görevi görür mü emin olamadım onun için baya kendini taşıyabiliyor olması gerekmiyor mu? Görüşleriniz nedir, ne yapmamı tavsiye edersiniz? Şimdiden teşekkürler