Meovvmeovv mimom_1 normal basi bebisler seviyor. Çok içeceğini sanmıyorum şimdide zaten 30 cc anca içer :)
Betul-08 mimom_1 canım bebekler dünyaya emme refleksi ile geliyorlar yani sadece aç oldukları için aranmıyorlar
mdneuzn mimom_1 daha çok küçük bebeğiniz aranması gayet normal doğduklarında tek bildikleri şey emme refleksi tok da olsa yanağına deyen herşeye ağzını açar siz belli saatlerce karnını doyurun kâfi üst üste verip çocuğu kusturmayn 😊
Elin34 mimom_1 her arandığı zaman aslında aç olduğu için aranmaz… Yenidoğanda emmek refleks olduğu için yapar. Doyduğundan eminseniz emzik vs verebilirsiniz.