iremmommyss46 9 ay 18 günlük oğlum var , yatalak anneme bakıyorum. Bütün ev işi sorumluluk vs ne ararsan var . Ve şuan 7 haftalık hamileyim. Başlarda eşimde bende vardır Allah’ın bildiği dedik ama ben 2_3 gündür aldırmayı düşünüyorum eşim kararı bana bırakıyor. Ama kıyamıyorum kıyamıcam da bir anlık bir şey aldırabilirim ama ömrüm boyunca aklımdan cikmayacani biliyorum, o günahın sorumluluğuna giremiyorum yani . Karar senin , buraya post açma burdakiler yargılamaktan başka bir halt bilmezler kınarlar da kınarlar . Kimseye laf düşmez Canm eşinle senin kararın hatta en çok senin kararın önemli. Bende korkuyorum napacagim diye ama dediğim gibi kıyamıyorum da oda evladım oda benim parçam , kalbi atıyor . Bilmiyorum karmaşık duygular çıkmazı . Allah’ın verdigini ben alamam bu günah beni aşar diye kabulleniyorum