Herkese hayırlı akşamlar.
Oğlum 15 aylık istediği olmayınca veya bana sinirlenince beni ısırıyor. Bir kaç gündür de yeni yapmaya başladı. Kafasını vuruyor. İlk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım. Daha önce yaşayan var mı böyle bir durumu. Gördükçe üzülüyorum.