Arkadaşlar kızım 3 ay 7 günlük kolik değildi ama gazlı bir bebekti ilk 3 ay ara ara krize girdiği hastanelere koştuğumuzu bilirim denemediğimiz damla masaj falan da kalmadı yok bitmedi ama azaldı bu bir gerçek. Ben buraya onlarca gaz postu açtım isyanlar ettim herkes 3. Ayı bekle geçecek diyordu ama 3. Ayı bir hafta geçmesine rağmen yok gaz yüzünden huzursuzlanıyor aslında gün içinde çıkarıyor da bol bol ama özellikle akşam 5 ten sonra pırtlamıyor ay ben çok bunaldım artık bebeğimin canı yanmasın istiyorum üzülmekten yoruldum:(( neden bitmiyor bu gaz belası nedeeeeeen?