Kızlar merhaba 3 aylıkken bebeğime alerji teşhisi konuldu 3 hafta kadar meme mama gittik ve daha sonra sadece mama olarak devam etmeye başladık ama yüzündeki egzamalar asla geçmiyor diğer tüm şikayetlerimiz geçti sayılır fakat egzama asla geçmiyor kafayı yemek üzereyim neden olabilir yaşayananınız var mı