4 aylık oğlum da öksürük , burun tıkanıklığı , burun akıntısı ve hapşırık vardı 3-4 gündür bugün doktora götürdük cigerlerinden ses gelmiyor üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş dedi ve AZOMAX antibiyotik yazdı 3 gün kullan dedi antibiyotik vermek istemiyordum aslında ama daha kötü olmasın diye verdim
Normalde uzun süreli gündüz uykusu yapmıyor ama bugün ilacı verdiğimden beri uyuyor bebeğim arada kalkıp emip geri uyuyor onda da gözleri kapalı şekilde ilacın yan etkisi olabilir mi daha önce kullanan varsa sizlerde nasıl oldu bı etkisi oldu mu bizimki gbi ?