Rabia2717 Doktorumuz bugün bize balık yağı kullanmaya başlayın dedi bu aylarda kullananan var mı acaba genelde 1 yaşından önce pek önerilmiyormuş
Birdunyabircennetannesi Rabia2717 Doktorunuza güveniyorsanız kullanın ama genelde 1 yaştan sonra baslaniliyor diye biliyorum
Aysegokturk Rabia2717 biz kullanmaya başladık 10 aylık su an bebeğim hasta olmuştu takviye olarak verdi gün aşırı bir çay kaşığı veriyorum
Linaypel Rabia2717 merhaba şuan 11 aylığız ben doktorumuza sorduğumda 1 yaşından sonra demişti erken kullanımı gereksiz kilo yapabilir demişti bende kullanmadım