Seymaemre-asya34 16 aylık oyun grubuna gidiyoruz biz 2. Gidişimiz oldu. Keyifli vakit geçiriyor etkinlikleri yapabiliyor bazısını amacına uygun bazısını kafasına göre. Benim oğlum ağlayan zıplayan bağıran hızlı hareket eden çocuklar olunca korkuyor ben alışsın çocuklara diye götürüyorum bide öyle kendim etkinlik yapayım oynayayım yapmıyorum normalde o yüzden orda beraber vakit geçiriyoruz.
Çok durmayan haylaz çocuklar oluyor biraz zor oluyor onlarla ama yine de idare ediliyor