dgncgl ilk başlarda bizde sivrisinek ısırığı zannettik ama kaşıntısı yoktu bebeğimin kol içlerinde kolunun üstünde benek benek çıktı doktora götürdüm el ayak hastalığı olabilir dedi ama bizde hiç ateş olmadı alerji damlası verdi bi işe yaramadı 10 gün oldu bugün döküntüsü yeni yeni geçiyo sanırım sizin de aynı bebeğinizin döküntğ fotosunu atabilirsiniz atın bakayım çok geçmiş olsun