Lina_3520 Merhaba kızlar diyelim ki ben dolap uygulamasında birşey saattim kargolarım ama satın alan kişi almadı kargoyu kargo ücreti kime ait olur kargolar alıcı ödemeli olacak yani kargo bana geri dönerse ben boşu boşuna kargo ücreti mi Ödemiş olacağım
BusUgUr Lina_3520 hayır. Siz satış yaptığınızda zaten dolap alıcıdan kargo parasını anında tahsil ediyor. Ona göre satış yapıyor.
Annis-ogul Lina_3520 kargo dönüşlerin cuzi bir miktar kesiyor cnm tekrar kargo parası odemiyorsunuz ama 3.5 lira filan ödüyorsunuz.
Lina_3520 Annis-ogul peki kızlar yollayacağım şey cam karşıdaki insana kırık ulaştı diyelim parayı onaylamadı karşı taraf bunun kırık olduğuna dair bir resim yüklüyor mu dolapa
Annis-ogul Lina_3520 evet cnm .mesela sen kargoyu iyi paketleme yaomadigim için kırıldı ise iade edebilir .ama kargolamayi iyi yetimin halde kargo da kirildiysa bu senin tercihim geri alıp almamak
Lina_3520 Annis-ogul ben çok güzel paket yaptım zaten kadın da yazmış sizin paketlemeniz de sıkıntı yok sanırım kargo firması düşürmüş dedi çünkü köşelerine plastik köşelik takmıştım o bile kırılmış sanırım onun üstüne düşürmüşler tuzla buz olmuş dedi ama bunun benlik bir durum olmadığı nasıl ispatlanacak
Annis-ogul Lina_3520 o zmn iade edemez cnm .kendi ağzıyla söylemiş guzel paketleme olmuş diye .dolap kabul etmez .kendi mi iade etmek istedi
Lina_3520 Annis-ogul yok ama muhtemelen iade yapacaktır kimse kırık ürüne para ödemek istemez ama bu para yatsa da kul hakkı ya ben nasıl alayım kırık ürün parasını
Annis-ogul Lina_3520 tbiki de orası öyle ama dolap semi hakli görür iade kabul etmez .ama kadin iadevetmek isteyip sen kabul edersen oyle olur ancak