Linaypel karelmomyy her bebeğin yapısına göre değişiyor bence biz hipp ile başladık aptamil sma ve bebelac gold kullandık yaramadı. Yani yediği gibi çıkarıyordu. En son 5 aylıkken golden goat aldık onunla ilerliyoruz gayet iyi kilo boy alımıda normal
karelmomyy Linaypel benm bebe ğmçıkartmadı saydığınz markaları ama kilo alımıda normal odandı farkı yoktu mesela.golden goad kullanmadım ama golden foad sizde diğer markalara göre daha mı yüksek kilo vlımı yvptı. Meselv farz oranı nasıldı
Linaypel karelmomyy çok fazla yapmadı normal olması gerektiği gibi gittiği için rahatsızlıkta vermedi bizde devam ettik
karelmomyy Bilgiliannee hüyır canım denemedim. Sma kullanıyorum suan önümüzdeki ay kilo alımı hakkında doktorumuz bilgilendirecek. Bu ara bronşit oldu hastalandı ister istemez iştahda gitti tabi