Benim kızımda 2 ay 9 gunluk gece 1 bucuk gibi uyuyor uyanmazsa 5 bucuk 6 gibi kalkıyor ilk beslenmeye bazen 4 bucuk saatte bir kalkıyor. Acaba 4saaatte bir kaldırmakmı lazım doktor 4 saat demişti cok once gittiğimiz bir muanede genellikle uyandırmayın diyolar ama şimdi sütt azalır gibi yorum gorunce korktum