AselBebekveAnnesi 10 bucuk aylık kızım durduk yere kendi kendine sesli bir şekilde gülüyor bu durumda olan var mı acaba ?
Busefee AselBebekveAnnesi her dönem farkli şeyler yapıyorlar canım belki bi kaç güne yapmaz takipte kalırsın ama gülmeyi farkli şekilde keşfetmeye başlamıştır bence ondan yapıyordur
AselBebekveAnnesi minikkusuuummm- valla artık bazı rahatsızlıklar o kadar artmış ki insan korkmuyor değil güldüğüne bile sevinemicek hale geldik 🤦🏻♀️
LaMamaDellaCicala AselBebekveAnnesi kiz niye hasta olsun minnak gulsun 😂 kendini korkutma ama icin rahat edecekse doktora sor
AselBebekveAnnesi Agaclargibi o aylarda tum bebekler yapıyor genelde ama işte bizimki büyük bilmiyorum o kadar artış varki uyaran eksikliği şu bu insan tedirgin oluyor en ufak şeyde
Agaclargibi AselBebekveAnnesi haklısınız ya bende sürekli izliyorum evde bebeğimi endişe etmiyim desem de elimde değil anlıyorum sizi