Senaay Merhaba arkadaşlar.. bebeğim 8.ayına girdi ve artık 3 öğün olarak devam etmeliyim fakat akşam yemeği olarak ne veriyorsunuz. Sabahları kahvaltı öğlen çorba tarzı veriyorum fakat akşamları neler yapıp verebilirim. Ayrıca ara öğün kaç kez yapıyorsunuz
tazeanneeeee Senaay akşamları sulu yemek tarzı ya da köfte tavuk vb veriyorum. bu akşam kıymalı tatlı patates yemeği yaptım yanına da yoğurt.çok yemese de zorlamıyorum ne kadar yerse artık
tazeanneeeee Senaay bir de kendi yemeklerimizi tuzsuz yapıp ayırıcam artık kızıma akşamları ne yersek ondan vereceğim. sadece salça olarak tatlı tuzsuz kapya biberi salçası katıcam