Bebeğim doğduktan 13 gün sonra yenidoğan yani küvezde girdi zatürre nedeniyle girdi fakat hala burnunda hırıltısı devam ediyor yaklaşık 15 gün kaldı 28 gündür de evde hala hırıltısı devam ediyor fizyolojik serum da kullanıyorum peteğin üstüne havlu da koyuyorum peteğin üstüne metal bir kapta suda koyuyorum ama hala gitmemesi sizce normal
mi