MyDarlingSon Yarın aşımız var sadece kızamık aşısımı olunuyor 9. Ay da yan etki hiç yasamadık suana kadar ama kızamık aşısında alerji mi oluyo yan etki ?
AA201207 MyDarlingSon bildiğim kadarıyla içerisinde yumurta proteini var bu yüzden yumurta alerjisi olan bebeklerde dikkatli olmak gerekiyor
Glsheker MyDarlingSon 9.ayda ara asi olarak kızamık aşısı olunuyor diye biliyorum.Bizde 9 ayligiz pazartesi aşıya gittik ve aşı olmadığını söyledi hemşire yaşında yapacağız dedi.Yasinda olan asi da kızamık su cicegi vs saydı 🐣 Yani aşı yok suanlik öyle dediler
Glsheker MyDarlingSon hemşire öyle dedi şuan aşi temin edemiyorlarmis.Yasimizda olacağımız asi için tarih verdi. Genel kontrolümüzü yaptı sağlık ocağı geri geldik.Yine bı siz sorun öyle gidin uzaksa eğer
Glsheker MyDarlingSon Normalde ara asi olarak yapılacak denilde ama ellerinde yokmuş öyle söyledi yanlış anlaşılma olmasın