babyandmom1 oğlum 19 aylık olucak. Anne,baba, dede, kedi, hav hav, miyav, pisi pisi, gitti, bitti, mama, pis, içimmi, çay,süt,elma diyor. Söylenilenleri tekrar etmeye calişıyor bazen. Hava güzelse günde 20 dakika yarım saatte olsa çıkıyoruz dışarıya. Tek uyku yapıyor. Evi bol bol dağıtır. Bende toplarım arkasından. Oyuncaklarıyla uğraşır legoları var. Perdenin arkasına saklanır haniymiş oğlum derim😁 Üçe kadar sayıyor, mavi rengini biliyor. Yemek pek yemez anne sütüne güveniyor. Sütten kesmek istiyorum yaza doğru ama bakalım inşallah kolay olur.