Emir_mom Fridagul İlk 5 ay yiyemedim bebeğim çok gazlıydı çünkü .sonrasında yemeye başladım sıkıntı olmadı 😊
entazeanne Fridagul doğum yaptıktan 1 hafta sonrasında normal yemeye başladım bence hiç de bişe olmadı
35lavanta Fridagul ben yiyorum etki hiç etmedi 😁😬 Yani kızım 2.5 yaşıns kadar emdi bül bül gibi şakıyodu yani hrm ohh tatlı sütlerim mis sütlerim diye diye içti 😂