Agustosbocegii Çünkü daha hiç bir şey bilmiyor (sizin için söylüyorum bunu),belki korkuyor, belki her an özlüyor, bağ kurmak için çabalıyor. Bizden başka kimleri varki zaten☺️ Doğaları bu. Büyüdükce sizinki kadar olmuyor tabi ama hep ana kuzusu oluyorlar ben memnunum ya🥰