Kızlar salgın var sanırım ya bizde dün yakalandık ateş 37 38 arası doktora gittik boğaz iltihaplanmış baya ne iyi gelir güzel anneler deneyimlere ihtiyacım var ateş düşmüyor ilaç veriyorum düşüyor geri oluyor evde yaptğınuz yöntemler yedirdikleriniz falan neler iyi geldi yardımcı olur musunuz