Hsnahmtefe Kızlar 1 aylık bebeğim var Sma Comforta geçtik bugün. Kullanan var mı memnun musunuz gaz yapıyor mu ?
minikoglummmmm Hsnahmtefe bize aşırı gaz yaptı hipp kullanıyorum şuan gaz yapmıyor her bebek aynı değil tabiki biz bütün mamaları denedik
merve171214 Hsnahmtefe ben kullandım şuan optipro kullanıyorum ikisinden de memnunum ne gaz ne kabızlık yapmadı en memnunum kaldığım mama oldu sma
ikizannesi_1 Hsnahmtefe ben de kızlarıma sma optipro veriyorum.öncesi aptamildeydik gaz ve tuvalet sıkıntısı yasadık. sma optipro bize iyi geldi cok şükür tuvaletlerini rahat yapıyolar gazları olsa da rahat cıkarabiliyolar.