NmalkoC babyandmom1 ben hava nemlendirici kullanıyorum geceleri ara sıra içerisine lavanta yağı ekliyorum buharı cok iyi geliyor hiç tıkanmaz burnu
NmalkoC babyandmom1 valla oğlum doğduğundan beri nemlendirici kullanıyorum eğer burnu hafif tıkanson hemen nemlendiriciyi açarım gerçekten hiç tıkanmıyor hele bu havalarda şart ben kendi odamada koyuyorum genizlerim dolduğunda
babyandmom1 baykuskiz_ bende öyle yapıyorum ama artık serum fizyolojik görünce bile huysuzlanıyor çok zor oluyor temizlemek 😥
baykuskiz_ babyandmom1 aynen ama mecbur yapiyorum kendi çıkaramıyor. Gorur gormez basliyor aglamaya kacmaya