2prenses Hanımlar doğumdan sonra lohusa kanamam 1 ay sürdü sonra bitmişti . Bugün doğum yapalı tam 2 ay oldu ve bugün kanamam başladı. Acaba adet mi oluyorum? Siz ne zaman oldunuz?
Nazlihatun 2prenses adet de olabilirsin ara kanama da olabilir ben de 50 günden sonra olmuştum bir sonraki kanamaya bak canım düzenli ise adet oluyorsun
Ynccelikaktas 2prenses kızım üç aylık oldu hala adet görmedim. Adet gören anneler kilolarinizi daha çabuk verdiniz mi
Meryemak 2prenses 3 ay 17 gün oldu doğum yapalı hala adet olmadım umarım adet olunca şişlik iner 🤦🏼♀️😂
Deletedmom_297 Ynccelikaktas ilk 1 ay 9 kilo verdim kızım şuan 82 günlük 15 kilom gitti kaldı 11 kilom😄
[silindi] Büyük ihtimalle adet oluyorsundur. Ben tam 3 ay sonra olmuştum. 1 aya yakında kanama sürdü.
[silindi] 2prenses biraz indi ama ben doğumdan sonraki ilk 1 ayda 11 kilo falan verdim şu an kilo verme gibi bir durum yok. Sürekli emzirdiğim için kan şekerim düşüyor heralde çok fazla acıkiyorum ve yiyorum.
Balannesi 2prenses 5 ay sonra oldum bende. Ve şişkinlik inanılmaz şekilde indi 4 kilo verdim aynı ay☺️
Balannesi 2prenses Yani tek yaptığım şey emzirmek😊 bide oğluşum baya huysuz ve uykusuz sanırım koşturmanın etkisi var
Brn2018 3,5aylık bebeğim var halen düzenli olarak emziriyorum.Yeni adet oldum ödem varmış sanırım şişkinlik o gitti.
gozde34 Bnmde 3 ay oldu tami tamina adet olmadim.gecen vucut analizi yptrdm 9 kg odem varmis umarim gider adet olursam
Elif868312 Hasibe Sdeniz iğne yapıldığında ve eve geldiğimizde bi 10 -15 dakika ağladı başka da aglamadi. Hatta gece uykusunu filsn hiç etkilemedi. Rahat atlattık biz