Ben kovitin daha yoğun olduğu dışarda maske taktığımız zamanlarda yaptım doğum . Annemi istedim yanımda doktorum salgın olduğu için alamıyoruz falan dedi . Ben aşırı panik bir insan olduğum için elim ayağım zangır zangırdı zaten. Ben sakinleşemem paniğim var dedim . Zaten gördükleri için halimi kabul ettiler . Benim odamın yanında bi oda vardı doğum aninda oraya götürdüler beni . Kendi odam değildi ama orada odaydı.