simiyyy Son zamanlarda böyle bir huy edindi çok müdahale etmiyorum ama bazen kendini kaybediyor şapır şupur 😅 o zaman annecim çek elini ağzından diyorum. Dönemsel mi bir nedeni mi var anlamadım. Diş yok bu arada yeni çıkardı
Felicita simiyyy Dişten oluyor. Bitmiyor ki bitti sansaniz da yeni çıkacak vardır rahatsız ediyordur yavricagi ondan yapiyordur.
Denizzz88 simiyyy ya oğlumda yapıyor öyle 20 aylık olacak bende diş olarak düşünmemiştim hiç ama en son geçenlerde hastayken doktora gittiğimizde sordum baktı en arkada 4 tane azı varmış 2 yaşında çıkıyolarmış onlar kaşındırıyodur dedi
simiyyy Birbebetoannesi dişini kaşımıyor hani keşke gösterebilsem böyle dört parmağınıda ağzına sokup emiyo. Diş kaşırken parmağını diş çıkan yere sıkıştırıp kaşırdı 🥲