BirPatiSever Kızlar bebeğim ek gıda çok az ve hep aynı şeyleri yiyor. Sürekli emiyor. 11 aylık. Alerjik bebek olduğu için elimizde formül mamalardan var. Nasıl değerlendirebilirim. Formül mama ile bişeyler yapayım ki besinsiz kalmasın istiyorum.
Sebusebu BirPatiSever formül mama ile hazırlanan kaşık mamalar var aptamil flan sanırım bakabilirsin. Tarif olarak bilmiyorum
arveninannesii0 Bazı kaşık mamaları formül mamayla sulandırılıyor diye biliyorum, onları araştırabilirsiniz🐣
Nargiss 1 bardak suya 3 tatli kasigi pirinc unu ekleyib pisirin pisdikden sonra 6 kasik mama ekleyib yedirde bilirsiniz