Guzelanne56 Angels21 valla pahalı oluyorlar almadım tencerının ıcıne su üstüne çekıl süzgeç koyup kapağını kapatın pişirin bızım zamanımızda annelerımız ne yapıyordu acaba
simiyyy Angels21 19 aylık bir bebe annesi olarak tamamen afaki olduğunu düşünüyorum. Ek gıda döneminde pişirme aparatı almıştım hala onu kullanırım
Angels21 zeyderler ne kadar kullandınız uzun süreli kullanım gerektiriyor mu kararsız kaldım alıp almamak arasında
zeyderler Angels21 hala kullanıyorum bebeğim küçük 5. Ayda aldım 8 aylık inanın daha da bence uzun süre kullanırım gibi somon balık vs kıyma et hepsini pişiriyo. Ben letgodan aldım canım ikinci el temizdi. 800 e aldım
Angels21 simiyyy yani herkes birde bir şekilde kısıp alabilir pişiricilerden bende emin olamadım biraz gerekli biraz gereksiz geldi ama bende ilk bebeğim ve yeni ek gıdaya geçeceğimiz için tavsiye almak istedim bende aparat alacağım sanırım
Denizzz88 Angels21 almadım bence şart da değil o çelik buharda pişirme aparatlarından kullandım zaten artık bebeğim büyüyüp bizim yediklerimize geçince onuda kullanmayı bıraktım yine bişey için lazım olduğunda ama onu kullanıyorum hala
simiyyy Angels21 boşverin ya daha iyi bir ihtiyacına verin o parayı. Aparatı kullanınca sizde iyi ki almamışım diyceksiniz bence
Kubraozd Angels21 makinesi şart değil fakat buharda pişirmek önemli.Buharlı pişirme aparatı var süzgeçli tencere içine oturtuyorsun ben ondan aldım fazlasıyla iş görüyor.Makinası gereksiz pahalı bence
Ffak Bende a101 sitesinden Kiwi markanınkini aldım ama daha ek gıda dönemimize 1 ay olduğu için kullanmadım ama fiyatı 800 liraydı