Merveegrglu Kızlar bebeğim sadece elimle verdiğimde yemek istiyor kaşık istemiyor bunu yaşayan oldu mu bi süre sonra kaşığa alışır mı
Denizanasi92 Merveegrglu diş döneminde ise öyle olur benim oğlumda diş çıkaracağı zaman sadece elimle ya da kendi eliyle yiyor 👍
tazebiirannee Merveegrglu benim oğlumda ilk ek gıdaya başladığımızda kaşıkla yiyodu sonra kaşığı hiç istemedi hep elle verdim taaki dişleri çıkana kadar sonra kaşığa tekrar alıştı şuan yine kaşık istemiyo sanırım yine diş geliyo normal yani alışır 🥹
atlasinannesi2 Ben yaşadım canım. Bebeğim 7 aylıkken 1 hafta kadar kaşık reddi yaşadık. Sadece elimle verdiğimde yiyordu. Doktor dişten dolayı damakları acıdığı için yapıyor olabilir demişti. Şuan 9 buçuk aylık kaşıkla yiyor artık