lolaa Bebeğim 9,5 aylık, baybay night damla kullanıyorum fakat işe yaramıyor miktarını mı az kullanıyorum acaba? Kullananlar kaçar damla kullanıyor bebeğine yardımcı olabilir misiniz
Woody lolaa 1 yas altına asla, 1 yas üstüne cok ekstra bi rahatsızlığı varsa ilac veririm demisti çocugumun doktorları. Ikisi de prof diyenlerin. Zaten içeriği yuzde yuz temiz değil. Yan etkileri olabilir uzun vadede
Yenibirannecik lolaa merhaba benim bebegim suan 17 aylık. 12 aylik olduğu zaman kullanmaya başladım ilk başlarda bende fayda etmiyor zannettim cevremdeki butun anneler kullaniyor neredeyse. 1 sise bitene kadar yaklasik 1 ay boyunca her aksam kullandim. Uyku saatini belirlemek için ve suan 9 oldugunda uyumak icin agliyor. Asiri uyku sevmeyen bir bebek benimki o yuzden kullanmak zorunda kaldim. Yoksa bende cok vicdanen kullanmak istemezdim ama en azindan 3 saat deliksiz uyuyordu damlayla ben 7-8 damla verdim hep. Suanda cok hasta oldugunda uykuya dalamadigi zamanlar veriyorum