Ya şu yoğurt mayalamak tan korktugum kadar neyden korkuyorum acaba😅 bir kere tutturdum taş gibi oldu ilk zamanlar asla tutturamıyordum şimdi gene denedim ama aşırı korkuyorum su gibi kalacak diye az buz süt yok 6 litre süt var eşim bulmuşken almış sağolsun kavanozda mayalıyorum şuan duanıza ihtiyacım var nolur tutsun yoksa cidden ağlarım 😑