Kuzeymiram Asla gece emzirmeyi bıraktiramiyorum , uyandiginda emmeden uyumuyor su verince kanmıyor , aglamayı geç çıglıklar atiyor , sakinleşmiyor , başına gelen varmı nasıl cözdünüz bunu , 15 aylık oglumm
35izmir Kuzeymiram bir yaşına girdiği hafta kestim ağladı vs uyumadık 😂oyun oynadık o saatte 3 gün fln çok çok ağladı sonraları yine ağladı bazen hala bile istiyo gibi gece ama vermiyorum biliyorum verdim mi hep bekler ve bu daha çok ağlatır onu şu an 14 aylık günde 3 kere emziriyorum
35izmir Kuzeymiram şu an akşam 8 de yatar aralarda uyanıyo kucağımda piş pışlıyırum oda bir iki kere 12 ye kasar oda bazen 12 de meme var yine ve sabaha kasar emzşrmşyırum ama yine de bi kere uyanıyo 4 5 gibi yanıma alıp uyuyo orda sanırım bizi istiyo sarılıp hemen uyuyo çünkü minnoşum 😌😌😊