anneyimben- Selamlar herkese İremnet kullanıyorduk biz sınırsız. Ayda 80 tl ödüyorduk 50 tl zam yapmışlar. 130 lira olmuş yani. Ödemedi eşim, kendi paketimden gidiyor şuan. diğer tarifeleri araştırıcam dedi. İnternete de düşkünüm off bıktık bu zamlardan
Minnakelifim anneyimben- adi ne acaba çok uygun bence bizde İnternet bağlanmak istiyoruz modemin adı ne
Oneydibe anneyimben- bacım kurban olayım ne fazlası Türk telekom falan yeni üyelere 200 250den aşağı yapmıyor superonline daha beter ki onlarda bide modem parası alıyorlar djahdjwjdj bende Turknet kullanıyorum 180 tlye bağladılar belki de zam gelmiştir bilmiyorum sjaje
anneyimben- Oneydibe zam gelmiş evet 80den 130 a uçmuşlar. Ama dediginiz gibi türk telekom filan daha fazla
Bebegimm1 anneyimben- benm daha yeni bitti önceden 100 tl veriyordum şimdiki tarife 200tl ikinci sene 224 tl her şeye zam geldi mecbur aldm sizinki bence baya baya uygunmuş