kamyon_leo circirbocegi bizim Ankara değil ama 1500 TL idi bir yıldan sonra 2500 yaptı bir hafta sonra 2700 yaptı diğer yerlere göre uygun diye sesimizi de edemiyoruz
Sdclb Bu kiraya oturuyorsanız şükredin biz 1200 e oturuyorduk ev sahibimiz 3500 yaptı kabul etmiyorsanız çıkın dedi bebeğimle tabiki çıkamazdım ve şu an kiralar 5000 falan en kötü.
circirbocegi Beyazoglannasl ya bızı oyle bı katakullıye getırdıkı serefsiz adam martta doluyor bizim normalde gecen sene martta 850 den 1000 yaptı eylulde 1500 yaptı sımdıde mesaj attı marttr kontrat bıtıyor dıyr aradık brn oyle bıse demedim dedi ve 2500 dedi daha 4 binden actı da agzını zor bela ındı
Kevser00 circirbocegi annem evinini 900 kiraya verdi valla halen de öyle çok ucuz diyoruz millet parayı nereden alsın günah diyor zam da yapmıyor
Eylulsmom16 circirbocegi nerde oturuyorsunuz artık o fiyatlara bulmak heralde imkansız çok ücra köşe vs değilse
circirbocegi Eylulsmom16 altındagda ya tamam yapsında 1 senedr adam 3 kez resmen zam yaptı bıktık napcaz yani böylr
rivrivyapma circirbocegi 1800 sen 2800 yaptı bakalım bekliyoruz 5000 fen aşağı yapmaz Çankaya necatibeydeyim