Bayanelaaa Kızlar eylülde sezeryan oldu geçen ay aralık 3te regl oldum 30 günden bile hesaplayınca gecikmiş oluyor duzensizlesiyor galiba🤷♀️ ilk çocuğumdan sonra hiç böyle gecikmemişti. Böyle olan var mı acaba? Bilgi verir misiniz ☺️