Kızlar 9 aylık bebeğim var ve ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık sorunu yaşıyoruz. Sürekli ıkınıyor çok zorlanıyor terliyor boncuk boncuk. Bir yetişkinden daha katı şekilde yapıyor kakasını. Kayısılar denedim zeytinyağları masajlar her şeyi denedim ama çözüm bulamadım. O öyle kakasını zorlanarak yaptıkça içim acıyor. Doktor probiyotik verdi onu kullanınca da ishal yaptı. Yok mu bunun bir ortası? Ne iyi gelir başka ? Ne yapmalıyım?